Snart lunch.......

Sitter på jobbet och varvar ner mig för den kommande lunchen, kl. 12.00....
genom att skriva detta inlägg.
 
Idag har det, hittills, gått i ett....jag har mycket att göra.
Och det har varit en väldigt rörig dag......folk och fän har ryckt och slitit i mig.....
hela tiden.....jag har inte fått jobba i lugn och ro......puuuuh.
 
Det har varit mycket spring.....hit och dit.....göra det och göra si....hämta det
och lämna det....fixa det och ordna det.......
Arbetsdagen och arbetsron blir så hackad och malen och man har svårt att
INTE stressa upp sig.......
 
Hög ljudnivå är det också.....mycket spring på olika folk.
Det har varit mycket olika sorters besök idag.....allt från privata besök till någon
av det anställda till olika möten.
 
Hoppas eftermiddagen blir mindre rörig, tystare och lugnare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0