Ett minne blott........

Idag hade jag nog den renaste och mest glänsande bil på
jobbets parkering.
Men imorgon är det ett minne blott.

För idag skiner solen varmt och den har töat upp vägarna.
Riksvägen var blöt idag när jag åkte hem.
Och jag mötte nog etthundrasjuttioelva långtradare som sprutade
ner bilen rejält.....så nu är den INTE ren eller glänsande längre.
Typiskt!

Efter jobbet har jag sovit, för jag har varit jättetrött idag....och är
väl det fortfarande.

Nu på eftermiddagen kom min mamma förbi här.
Hon hade även med sig en nybakad äppel- och kanelkaka.
Mmmmm....den är så god!

Idag ska jag även på en skön fotvård.....och jag ska njuuuuuta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0