Ingen bassängträning.....

Jag har jobbat och haft fullt upp....och mer där till.

Idag var det meningen att jag skulle ha bassängtränat, men så blev det inte.
Smärtan från i måndags har inte lagt sig än, till den "normala" smärtnivån.
Och smärtan blir alltid värre när jag jobbar.
Så idag när jag hade jobbat färdigt, hade jag så ont så att jag hade svårt
att röra armen.

Istället för bassängträning blev det vila och hitta en avslappnande och ett bra
läge för axeln/armen.....som inte är det lättaste.....ja, det är nästan omöjligt.....

Senare på eftermiddagen var jag och Johanna till frissan.
Vi blev klippta och fick ny färg i håret.
Så nu känns det lättare och luftigare på huvudet igen.
Skönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0