Jag är en ängel utan vingar.......

Jag och Johanna har varit till Coop på Lyviksberget.
Mattias ville ej följa med....som vanligt.

Jag har även gjort "dagens goda gärning".
När vi kom hem till byn från Ludvika, så såg jag min kusin och hans fru
gåendes med tunga väskor.
Jag åkte och vände om och stannade till efter vägen och frågade om dom
ville ha skjuts hem, och det ville dom.
Dom blev jätteglada över mitt erbjudande och kallade mig för
en ängel....utan vingar.
Dom hade varit till Stockholm och sett Robert Gustavsson och var nu
på väg hem från bussen.....som ju stannar ute vid OKQ8.
Dom hade försökt få tag på en taxi, men det var helt omöjligt.

Idag bestämde Johanna kvällsmaten och hon fixade även iordning den.
Det blev köttfärsgratäng....alltså potatisgratäng med köttfärs iblandat.
Mmmm...den var jättegod!

Snart börjar Melodifestivale.
Då kommer lördagssnackset fram.....chips och dip.
Mmmm...det är också gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0