Kors i taket......

När jag slutade jobbet, gick jag in på loppiset som finns brevid jobbet.
Jag har inte varit in där på evigheter, eftersom jag egentligen inte
är ute efter något eller känner att jag prompt behöver något.
Och jag kom faktiskt ut tomhänt.....det fanns inget som lockade mig.

När jag kom hem började jag kocka iordning dagens lunch.
Det blev pasta med en korvsås.... jag exprimenterade lite med såsen....hade i
lite olika ingredienser och kryddor.
Johanna tyckte det blev jättegott. Själv blev jag inte helt nöjd, men mätt blev jag.

Efter lunchen var det dags för den dagliga vilan på soffan och framför tv:n.
Och kors i taket!!!! Jag somnade inte!!!!
Och det fastän jag är jättetrött....eller ja, det är jag ju nu eftersom jag aldrig somnade.
Så inte vet jag vad som är bäst..... att jag inte sov eller att jag nu är så trött
att det känns som grus i ögonen och huvudvärken "gnager" ?????

Hasse är dunder förkyld, så det dröjer väl inte länge förrens någon annan i familjen
blir förkyld.....kanske....
Annars tycker jag att vi har klarat oss rätt så bra från förkylningar i vinter....
än så länge i alla fall....."peppar, peppar....".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0