"Sommarmat" mitt i vintern.........

Idag kom jag i alla fall i tid till jobbet.
Men jösses, vad kallt och ruggigt väder vi har haft idag....brrrrr.

Efter jobbet har jag bara varit hemma.
Jag har sovit en stund på soffan.
Jag och Mattias har målat med akrylfärger på canvastavlor.
Det är roligt att testa på en annan sorts färg och material än akvarellen.
Vi blev inte riktigt färdiga med tavlorna, så vi får fortsätta en annan gång.

Idag bestämde Mattias kvällsmaten.
Han har varit sugen på rostbiff och potatissallad en längre tid.
Så idag kom han på det igen så han och Hasse var iväg till charken på Ica
och handlade det. Och till det åt vi baugetter.
Mmmm....det var gott!
Och det smakade "sommar".....för det är ju mer som en sommarmat....
tycker jag i alla fall. Vi brukar ha med det ibland ut på sjön, när vi ska vara
ute en längre stund.

Ååååh, vad jag blev att längta till våren och sommaren!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0