Start för Big Brother 2012........


Här är årets deltagare i Big Brother.

Ja, ikväll börjar programmet som alla pratar om, men som ingen tittar på......

Programmet går på TV11 och idag börjar den klockan 21.00,

Jag brukar titta på BB....slaviskt.
För har man väl börjat titta på det så "måste" man fortsätta.....för att se
hur det går med olika saker.....intriger.....tävlingar....fester....romanser....osv.

Som sagt, många tycker och pratar om BB.....och lika många påstår att
dom INTE tittar på sånt "skitprogram".
Men ändå så vet dom vad som har hänt i programmet och dom vill gärna säga sin åsikt
om den och den....och det och det.....
Konstigt va!?




Kommentarer
Postat av: mia

Respekterar folk som ser på detta program. Men jag ser inte på det, kanske känner mig lite för gammal...:/ trots att jag inte känner mig gammal i vanliga fall...

2012-02-20 @ 09:36:41
Postat av: Karina

Förra säsongen såg jag första programmet för att se vilka som var med. Sen kanske jag såg sammanlagt 30 minuter på hela säsongen, jag visste inte ens vem som vann förrän det stod på nåt löp.



Såg första programmet igår. Undrar hur blåst den lilla bloggerskan i leopard som grejade med håret 45 gånger i minuten verkligen är? Hon spelar nog mycket för att skapa intrig och debatt.



Höggravid i Big Brother?!? Ska hon bo med ungen sen i det där skräniga fyllekollektivet???



2012-02-20 @ 12:46:21
Postat av: Jaana

Mia: =)



Kram!



Karina: Ja, bloggerskan verkade helt blåst....sen om hon spelar eller inte...ja, det återstår att se...kanske.



Ja, det var liiiite väl konstigt att man väljer att delta i BB som höggravid. Kan ju inte vara den bästa miljön för varken henne eller barnet....om hon nu blir kvar tills barnet kommer?



Kram!

2012-02-20 @ 14:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0