Talböcker........

Mot kvällning ville Hasse att vi skulle hälsa på Anette och Henke.
Så då gjorde vi det.

Jag tog även med mig min MP3 spelare, så att Anette kunde tanka
i den med nya böcker.

Jag har ju haft kriminalromaner i MP3:an, men jag brukar inte läsa
sånna böcker i normala fall.....och när jag lyssnade på en kriminalroman så
somande jag bara hela tiden. Jag hann inte långt på boken förrens jag sov.
Jag har hållt på att lyssna på en och samma bok sen oktober förra året....och
då har jag bara kommit halvvägs.......

Men nu är min MP3:a full med sanna berättelser.....och sånna böcker
läser jag för tillfället....är inne i en sån "period" nu.
Så nu ska vi se om jag lyckas hålla mig vaken när jag
lyssnar på en talbok som intresserar mig mer?........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0