Trött och frusen.......

Idag är jag trött, men det beror på att jag inte har
sovit så lite inatt.

Jag gick och la mig någon gång vid 00.30 inatt och jag
vaknade kl. 05.00 och kunde inte sova..... fastän jag var trött.
Konstigt.....

Så jag har varit vaken sen klockan fem, men jag har slumrat in
flera gånger på soffan....och jag har inte räknat med något annat heller.

Tidigare idag på eftermiddagen kom Teresa förbi på kaffe.
Det var trevligt!
Och trots att vi satt och pratade om det mesta, så höll jag på att
somna till en gång.....pinsamt!

Nu gäller det att inte somna till fler gånger och hålla sig vaken tills
kväller och gå lägga sig i tid istället.....hur det nu ska gå till???

Hasse jobbar idag. Han började kl. 05.00 imorse och kommer hem kl. 17.00.

Jag och kidsen har hållt oss hemma hela dagen....hittills.
Ute ser det ut att vara så ruggigt och kallt....brrrr.... så man har ingen lust
att sticka ut näsan ens.....brrrrr.

Jag fryser ändå här hemma.....om det beror på att jag är så trött eller om
det beror på att vi inte har tillräckligt varmt inne....ja, det vet jag inte?




Kommentarer
Postat av: Johannaaa

Det är kallt inne!!! Jag håller på att frysa ihjäl!!!

2012-02-05 @ 16:56:11
Postat av: Jaana

Johannaaa: Okej.... fåå höja värmen då.



Kram!

2012-02-05 @ 17:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0