En liten shoppingtur........

Idag när solen var framme, kändes det lite som om våren var på väg.
Det töade på vägarna och solen var riktigt varm och stark.
Den värmede gott när man var ute.

Vid 11-tiden åkte jag och Johanna upp till stan, Ludvika.

Först gick vi till Pingskyrkans Seconhandbutik och tittade runt.
Johanna hittade lite prylar som hon köpte.
Själv hittade jag ingenting som föll mig i smaken.

Sen åkte vi till Lyviksberget och till Rusta.
Där handlade vi en massa ny akrylfärg, penslar och canvastavlor/dukar.
Både Mattias och Johanna blev inspererade att måla med akrylfärg
när dom såg mig göra det igår. Ja, Mattias började ju att måla på en tavla igår.
Men han ville göra fler och Johanna ville också prova, så då köpte
vi många canvastavlor i olika storlekar idag.
Så nu är det bara att skapa nya konstverk......

Efter Rusta åkte vi hemåt igen.
Men först stannade vi till vid Nisses och jag var in och kompleterade Mollys
födelsedagspresent med en till pysselgrej.

Sen åkte vi hem.
Klockan var 13.30 när vi kom hem och jag var jätte hungrig och super trött.
Jag hade inte ätit något alls före....är ju lite dålig på att äta frukost...ähum.
Tanken var ju att vi skulle ha ätit någonstans i Ludvika, men Johanna ville inte det.

Efter det att jag hade ätit gick jag och satte mig på soffan för att vila/sova lite.
Jag slumrade till en liten stund....men jag hade gärna sovit lite längre....för jag
är fortfarande lite trötter och seg......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0