Akvarellen börjar idag......

Imorse var det ingen roligt att vakna och det första man ser är
att man har försovit sig.....klockan var någon minut över 07.00.

En timme och tjugo minuter senare var jag på jobbet.

Usch, det är så tråkigt att försova sig....för hela dagen
blir så "konstig".

Efter jobbet har jag bara varit hemma.

Ikväll börjar akvarellkursen igen.
Det ska bli kul!

Få se hur jag målar nu.....om jag fortfarande är inne i en
"test-kladd-period"?....som jag har varit det senaste terminerna.
Eller om jag återgår till att måla av allt så likt som möjligt?
Ja, ja....vi får väl se ikväll?

Här kommer några av mina akvareller från förra året.
Många av akvarellerna har jag bara "kladdat" och INTE försökt måla av
det så likt som möjligt. Vissa av akvarellerna är inte ens färdiga....utan jag har
inte hunnit måla dom färdigt på en av kurskvällarna....och sen vid nästa kurskväll har
jag börjat med något annat istället.











































Trackback
RSS 2.0