Vi har fejat och donat........

Förmiddagen har för ovanlighetens skulle INTE varit lugn och slapp.
Nä, här har det fejats och donats för fullt.

Jag, Hasse och Johanna har städat nere på i några timmar.
Och det var behövligt, för fy sjutton vad dammigt det var....fastän det inte
såg ut som det innan man började att torka/damma av saker och ting.

Nu känns det skönt när det är gjort....för det ska jag erkänna att jag/vi
slarvar lite med vad det gäller att damma av prydnadssaker, hyllor och sånt.
För det finns ju roligare saker att göra, än det.....eller hur???

Nästa gång insperationen, orken, lusten faller på så ska jag gå lös
på övervåningen och damma och torka av allt..... men när den dagen
kommer.....ja, det vet inte jag???




Kommentarer
Postat av: mia

håller med dig om städning!! Hualigen. det finns roligare saker att göra ;)

2012-02-05 @ 14:00:54
Postat av: Jaana

Mia: =)



Kram!

2012-02-05 @ 17:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0