Bassängtränat.......

Idag har jag varit trött.
Jag sov så dåligt inatt....ja, sämre än normalt.

Det var lite svårt att hitta koncentrationen och insperationen på jobbet idag.
Men det var bara att köra på så gott man kunde....

Efter jobbet var jag iväg och bassängtränade.
Och det ångrade jag, efteråt.
Jag fick så in i helvetes ont i vänstra axel....värre än vad jag får av
att jobba.....och då brukar jag få jävligt ont, men den här smärtan
var än värre....hemsk!

Det var en ren pina att duscha, torka sig och klä på sig.
Kläderna hamnade lite si och så på kroppen.
Och bh:n fick ligga kvar i påsen....det finns ingen chans att jag skulle
få på mig den efter det att jag har bassängtränat..... now way!!!

När jag kom hem från träningen somnade jag på soffan.... och när
jag väl vaknat till fortsatte jag att sitta på soffan och kolla på tv:n och
försöka ha min värkande axel still.

Jag har fortfarande så in i helvetes ont i axeln, så jag kan knappt röra på armen.
Om jag har överarmen tryckt mot kroppen och har den still så kan jag röra
lite på underarmen.... ett tag.

Jag måste höra med sjukgymnasten om det är meningen att man ska bli
så "dålig" av träningen. För det är ingen träningsvärk eller så....nä, det är ren
jävla, hemsk smärta. Höger axel smärtar inte....det kan bara kännas lite i
musklerna att man har tränat, men det går över innan kväller....ja, i alla fall de
senaste gångerna....värre var det ju i början.

Efter idag blir det nog svårt att motivera sig själv till att bassängträna när man
vet vad man har att se framemot..... smärta och en obrukbar arm......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0