Dålig start.......

Idag blev det ingen vidare start på dagen.
Jag lyckades väl försova mig!

Vaknade någon minut före arbetsdagens början, med andra ord
vaknade jag klockan 06.54 och jag börjar jobba klockan 07.00.

Jag har slagit av klockan i sömnen.....eller vad man ska säga?
Någonstans i mitt medvetande måste jag ju ha hört väckarklockan, eftersom
jag har slagit av den.... men jag har inget minne av att jag skulle ha
hört väckarklockan......

Alltid när man försover sig så blir man ju uppstressad och den
känslan sitter i, mer eller mindre, hela dagen.
Man får liksom ingen riktigt bra dag.....för den där försovningen har
gjort en på lite dåligt humör och irriterad....... och man är/blir mer stressad än vad
man egentligen behöver vara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0