För vem gör jag det?.........

Igår kväll var det bara för mig att inse att det var dags
att dra i nödbromsen igen.... och sjukskriva mig helt.

Jag som har "gått in i väggen" två gånger, borde ju veta bättre.
Man kan inte pressa sig själv hela tiden när man märker att det gör
en bara sämre.....
Jag fattar inte att jag inte kan acceptera detta.....att jag bara kör på
så länge jag bara orkar eller tills jag märker att "jag håller på att väcka
den sovande björnen".....så att säga.

Varför??? Är det för min egen skull jag gör detta eller är det för
alla andras skull?????

Hur som helst så är jag helt sjukskriven nu och nu gäller det att bara
ta det lugnt, vila och sova.

Sova har jag gjort.....klev inte upp förrens kl. 12.00 idag.
Sen har jag mest tillbringat min tid framför tv:n och lite här vid datorn.
Är trött och matt så jag orkar inget annat....just nu.





Ikväll blir det premiär på "Antikrundan". Det ska jag titta på.
Jag tycker det är ett bra och intressant program.
Och Knut Knutsson är så roligt och härlig med sin inlevelse när han berättar något
om ett föremål.




Kommentarer
Postat av: mia

Hoppas du kan ta det lugnt och få kraft tillbaka ;)

2012-01-13 @ 09:53:45
Postat av: Lena

Krya på dig och gör någont som du får +energi av:-)

2012-01-13 @ 11:24:42
Postat av: Jaana

Mia och Lena: Tack!



Kram!

2012-01-13 @ 16:27:28
Postat av: mia

Hej Jaana. Detta inlägg kan du ju läsa för dig själv (menar att du kanske ej behöver lägga ut det ;)). Jag vill bara berätta att jag själv sitter i din sitts sedan ett bra tag tillbaka. Alltså träffat på den berömda väggen. Jag vet hur du har det med ork, kraft, stress, tid, frustation, undran över för vem man kämpar, vad andra tycker osv osv... listan kan göras lång. Det är "bara" att försöka ta det i sin egen takt!

mvh mia

2012-01-15 @ 21:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0