Halva dagen försvann......

Känns som hela lördagen har försvunnit för mig....ja, i alla fall
halva lördagen.
Jag vaknade klockan 13.30!!!!!

Varför så sent?

Jaaa-a....jag var väl trött och är det faktiskt fortfarande.....

Men sen är det ju även så att "kycklingmamman" i mig har liiiiite
svårt att slappna av när "mammas prinsessa" är ute och svirar.
Fast det har blivit bättre och bättre med det.....så snart kan jag nog
även gå och lägga mig fastän hon är ute på nattliga galejer.

Strax före klockan 02.00 inatt var jag så trött så jag tänkte att jag
måste gå och lägga mig. Precis då kom Johanna hem och vi satt ett tag
och pratade om hennes kväll/natt.

Så klockan 02.30 gick jag och la mig inatt.... och sov till klockan 13.30 idag.

Det känns lite konstigt att sova så länge på dagen.
I normala fall är det ju jag som vaknar först i familjen och får mig några timmars
skön och lugn egentid på dagens början.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0