Inte så mycket......

Vad har jag gjort idag då?
Jaaa-a....inte så mycket.

Jag har varit och jobbat mina 4 timmar.
Det gick väl sisso där..... mycket papper att ta reda på och sortera upp....
krånglande dator.....och så fick jag en ond vänster arm/axel.
Jag vette sjutton vad jag gör för fel....eller vad det är som är fel på
jobbet.....för efter ett tag så börjar min vänster arm/axel att värka som
bara den....och sen är den "förstörd" resten av dagen.....och smärtar mer än vanligt.....
Hmmmm....?????

Efter jobbet har jag bara varit hemma.
Jag och Hasse har slöat framför tv:n och vi har väl slumrat till lite då och då.
Båda två är trötta idag......

Mattias har haft en massa kompisar här hemma, så det har varit
ett jäkla liv inne på hans rum.

Just nu är Hasse och Mattias iväg till frissan och ska få sina kalufser
klippta och trimmade. Skönt! För Mattias har samma "problem" som jag.
Håret växer så det knakar och sen har vi båda så tjockt hår.
Så Mattias hade alldeles för långt hår nu och det var stort och yvigt.... så jag hoppas
verkligen att han låter frisören klippa det kort och tunna ur det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0