Min dag utanför hemmets dörrar.......

Idag har jag faktiskt varit utanför hemmets dörrar.
Jag har varit till vårdcentralen och hämtat ett nytt läkarintyg.
Efter det var jag ner till byn och in på Apoteket och försåg mig med värktabletter.




Sen var jag in på "Hudsmedjan Hem & Harmoni" och handlade detta.
Det är första gången som jag är in där....trots att affären har funnits ett bra tag.
Dom hade mycket fint där inne, men idag fick det "bara" bli dessa saker.

Tavlan köpte jag till Johanna. Om inte hon hade velat haft den så har jag behållt den själv.
Men nu blev det så att jag inte fick behålla den...

Efter lite shopping styrde jag min kosa mot brorsan och dom.
Men där blev det bara en snabb visit.
Jag var mest nyfiken på att se om brorsan hade fått någon blåklocka efter det att han
fått en puck på näsan när han spelade hockey. Men det hade han inte fått....än i alla fall.

Klockan 17.30 var det dags för mig att besöka Lotta och få mig en timmes härlig och skön fotvård.

När jag var klar hos Lotta var jag bara förbi hemma och hämtade upp Hasse.
Sen åkte vi hem till Anette och Henke.
Där fick vi nybakade ostfrallor och sockerkaka till kaffet.
Det var Henke som hade varit så duktig och bakat....och gott var det.
Vi fick även med oss hem en påse med ostfrallor.
Det var snällt!



Trackback
RSS 2.0