Nattgäst......

Har nyss kollat på "Agnetas Nyårskarameller".
Den var väl så där......jag har velat haft mer bloopers....eller rättare
sagt bara bloopers.

Storebror Martin vill sova över här och det får han ju såklart.
Det är ju bara roligt och trevligt att han trivs här....och för Johanna
och Mattias är det ju roligt att få umgås med honom så mycket som möjligt.
Ja, det blir ju att Mattias och Martin umgås mest med varandra...
eftersom dom har ett gemensamt intresse....data- och tv-spel.

Nu hoppas jag bara att grabbarna kan hålla sig lugna och tysta ikväll/inatt,
när dom spelar sina spel.... så att jag får sova.
Jag ska snart gå och lägga mig.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0