Smärta, värk, smärta, värk.......

Måndag, och en ny vecka.

Jag har varit och jobbat och bättrat på min värk i vänstra arm/axel.
Idag fick jag så ont att jag fortfarande har svårt att röra armen utan att
det hugger till av smärta och strålar till krampaktigt av smärta.

Snart börjar det väl ta emot att åka och jobba..... för vem fan ser framemot
att få åka och jobba när man bara blir sämre av det????

På jobbet försöker jag tänka på hur jag sitter och hur jag har armarna, men nej....det
hjälper inte. Så inte vet jag om det är så enkelt att mitt skrivbord skulle behövas
höjas en aning till..... för jag får ju inte riktigt stöd åt armarna när jag sitter vid datorn.
Men tyvärr funkar inte mitt höj- och sänkbara skrivbord.....något har hänt med motorn.
Har påpekat detta till min chef.....så få se om det händer något innan jag blir
helt förstörd i armen/axeln?????

Eftersom jag fick så jävla ont idag, så valde jag att inte gå på bassängträningen.....

På eftermiddagen fick vi ett trevligt och sällsynt besök av Martin och Alvin.
Lilla Alvin var lite blyg i början.....vi har ju inte träffats sen julveckan.
Men ju längre tid dom var här så släppte blygheten och Alvin vågade lämna sin
pappas sida och knä...hahhahaaa.




Kommentarer
Postat av: Karina



Måste du träna när du är i bassängen, får du inte bara flyta omkring i värmen om du vill?



Fy för att ha värk jämt. Du är så ung och har många år kvar att jobba, inget vidare om man har för ont för att jobba. :-( Samtidigt måste man ju jobba om man kan pga att man behöver lönen...



Jag hoppas verkligen att läkarna kan få bukt med din värk och enorma trötthet. Det är ju en oerhörd sänkning av sin livskvalité för att man har sån värk och trötthet. Mycket som man skulle vilja göra men som man ofrivilligt måste välja bort pga att man helt enkelt inte orkar.



Fungerar nya snarkapparaten bättre eller märker du ingen skillnad?

2012-01-23 @ 22:44:44
Postat av: Karina



Fast det är klart, om det känns som om någon spikar en i axlarna när man ska sova så kanske snarkningen inte påverkar sömnen lika mycket som om man vore smärtfri?

2012-01-23 @ 22:46:25
Postat av: Jaana

Karina: Jag vet inte om man bara får flyta runt???

Efter att man har tränat så får man ju det...



Jag tror att den nya snarkapparaten funkar bättre, men det är ju som du skriver....att smärtan påverkar ju mest min störda sömn nu...tyvärr.



Visst är det en enorm sänkning av livskvalitén när man ständigt har värk och är trött. Det är så mycket man inte kan göra eller orkar.. :(



Jag hoppas också att läkarna hittar de exakta orsakerna till mina problem....för då blir det ju genast enklare att lösa dom....när man VET vad det beror på.... tror och hoppas jag.



Kram!

2012-01-24 @ 08:05:18
Postat av: Karina



Ja, om man snarkar eller har smärta kvittar det om man sover 12 timmar per natt, man känner sig inte utvilad ändå. :-(

2012-01-24 @ 12:45:29
Postat av: Jaana

Karina: Så sant som det är sagt!

Utvilad vet jag knappt vad det är.... :(



Kram!

2012-01-24 @ 14:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0