Söndagen hittills.......

Idag sov jag inte bort halva dagen. Jag var den som klev
upp ur sängen först.

På förmiddagen har jag och Hasse mest tittat på tv:n
och tagit det lugnt. Vi har tittat på Nyhetsmorgonen....skidåkning....
engelska antikrundan.....

Efter lunch kom Teresa förbi här på kaffe och skvaller.
Trevligt!

För ett tag sen tittade jag på skidåkningen....damernas klassiska 10 km.
Hasse sitter fortfarande kvar framför tv:n och tittar på stafetten i skidskyttet.

Mattias är fortfarande hos sin kompis, men ska väl hämtas snart.
Sen blir det till att tjata och tjata om att han ska göra läxor.
Mattias är sååååå tråkig och jobbig när det gäller att göra läxor.
Men när han väl sätter sig och gör dom, så är det inga problem.
Utan värsta biten är att få honom att börja med läxorna....

Om ork och tid finnes, så skulle vi behöva åka och handla och fylla på
kylskåpet och skafferiet.

Anette har även "bjudit" hem oss till dom på kaffe och fika.
Men det är samma sak där: om ork och tid finnes.

Vi får väl se vad som händer och sker när skidskyttet är slut och
när Mattias har kommit hem?????.........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0