TRÖTT dag........

Usch, idag är det en TRÖTT dag!
Det började redan när jag vaknade till väckarklockan.
Natten har varit sömnfattig.....pga av störande kids här hemma som
är vakna hela nätterna.....grrrrr.

Tur att jag hade mycket att göra på jobbet, så jag höll mig vaken.
Men jag längtade bara hem, så jag skulle få sooooova.

När jag kom hem så satt jag mig i soffan och slötittade på tv:n och
väntade på att jag skulle somna.
Sa även till Mattias att jag skulle sova och ville inte bli störd....och att han
inte fick väcka mig oavsett vem som ringde och ville prata med mig.

Meeen, det är ju som vanligt.... när man absolut vill vara i fred så får
man inte det.... telefonen ringde och störde mig....min mobil ringde...jag
fick en massa sms.... vi fick besök av kidsens storebror Martin....Mattias
kompisar ringde på dörrklockan.....osv.
SUCK!!!!

Hasse är också jättetrött idag, så när han kom hem från ett möte, gjorde han
mig sällskap i den andra soffan.
Och där har vi suttit fram tills för ett litet tag sen..... och vi har även slumrat
till ett antal gånger.....men vi är lika trötta för det!

För att inte somna om igen, så gick jag upp hit till datorn för att blogga och sen
är det livat inne i Mattias rum....som håller en vaken.
Mattias, Johanna och Martin är där inne och håller lådan.... med onödigt tjafs.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0