Ute på vägarna......

Imorse när jag åkte till jobbet var det en "idiot" som gjorde
en idiotisk omkörning. Han körde om mig strax före ett backkrön!
Hur jävla dum får man vara!?!?!?
Sånna där "idioter" sätter ju inte bara sitt eget liv i fara.... han riskerar
ju så många andras liv..... de trafikanter som befinner sig på vägen
där "idioten" kör.

En annan sak jag har uppmärksammat efter vägen, till och från jobbet, är
att det oftast är karlar som köra om andra bilar....även
om de framförvarande bilararna kör enligt hastighetsbegränsningen.....och lite till.
Det verkar som om en karl inte kan ligga bakom en annan bil och köra.... den
måste helt enkelt få köra först i ledet..... så att säga.
För många gånger kör dom om och sen kör dom nästan efter hastighetsbegränsningen....
oftast kör dom liiiiite, lite fortare..... och vissa kör mycket fortare.
Men ändå så brukar man som oftast hinna ikapp dom vid någon rondell.
Så vad är poängen med dessa omkörningar???
Kan det vara så som jag "tror"???




Kommentarer
Postat av: Anki

Så är det!



En karl "kan inte ligga bakom en annan bil"!



Jag tror dom får nån lätt ångest eller nåt. :-)



.....Eller är det som så att de "ser så illa" så att det skymmer sikten för dom att ligga bakom en annan bil....Hhhahaaa



Nej, förlåt nu var jag lite dum! :-)



Förresten du som gillar Eva Rydberg (ja, jag tycker också hon är bra) vet du att hon och Magnus Härenstam kommer hit till Ludvika i mars (tror jag det är)?



Pjäsen ska handla om att Eva tror att hon är en sååå duktig sångerska.....men tydligen så stämmer det ej. Hahaaa, jag kan riktigt höra hur hon galer falskt och Magnus ska "försöka" rätta henne. Hihi



Jag funderar på om jag ska gå och se den. Få se hur jag gör.



Kramiz



2012-01-06 @ 07:06:58
URL: http://www.spelgudinnan.n.nu
Postat av: Jaana

Anki: Ja, du hade också bra "teorier" om karlarnas omkörningar :)



Nä, det visste jag inte....att Eva och Magnus kommer till Ludvika.



Skulle ju vara roligt att se dom, men vi får se.... :)



Kram!

2012-01-06 @ 11:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0