Vänta tills påsk.......

Då var det slut på långledigheten, pga röda dagar.
Nu får vi vänta tills påsk innan vi blir "bjudna" på lite längre ledighet.

Ungarnas jullov är på sista versen. Imorgon börjar dom skolorna igen.
Skönt, tycker jag!
Som jag skrev förut så har mina kids vänt på dygnet och de dagliga
rutinerna har varit som bortblåsta. Allt blir så fel....jobbigare.... och konstigt.
För Mattias del blir det att leva efter rutiner igen.....värre är det med Johanna.
Hon varken går i skolan eller har någon vettig sysselsättning på dagarna....

Idag har jag varit så där trött igen....jag har gått och gäspat hela tiden.
Allt har känts mycket tyngre och jobbigare än vad det är.....precis allt.

Idag var jag även och tränade i bassängen och det var jättevarmt där....
inte så värst varmt i själva bassängen, men i luften.
När man öppnade dörren till själva bassäng avdelningen så slogs man av en varm
och fuktig luft. Ja, så är det väl varje gång, men idag var det än värre.
Man blev nästan svettig av att gå till omklädningsrummet..... och det är inte långt.

Det märktes att jag inte har tränat på några gånger.....jag fick snabbt mycket ondare
i kroppen än vad jag annars har....och nu är jag helt mör och slut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0