Väder och vind......

Vi "svenskar" gillar ju att prata om väder och vind, och jag har märkt att även
jag skriver ibland om vädret, här på bloggen.
Och dagens väder kan man sammanfatta som "skit väder".
Det har bara regnat och regnat.... duggat och ösregnat...om varannat.
Usch, det blir så grått, grått, grått av sådant här väder, den här tiden på året.
Ja, det var det....om dagens väder.

På jobbet hade jag fullt upp....och mer där till.
Arbetsdagen gick fort förbi.

På eftermiddagen fick vi ett trevligt besök, av Teresa.
Det var inte så länge sen som hon åkte hem.

Kidsen här hemma har vänt på dygnet totalt.
Dom sover fortfarande....och jag har försökt väckt dom till liv, ett antal gånger.
Jag får till svar att dom ska gå upp..... men inget händer.
Tråkigt!!!
Ja, det är jävligt tråkigt när dom sover bort halva/hela dagarna och sen
är uppe på nätterna. För man blir störd i nattsömnen av deras nattliga aktiviteter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0