Allsång eller inte?........

Så har snart denna dag gått.
 
Vi har bara varit hemma.
 
Tidigare idag hade jag en som var hit och tittade på vävstolarna.
Hon hade tänkt ta delar till hennes vävstol.
Men tyvärr var ingen av vävstolarna i den storlekens så att det passade.
Men jag blev av med pallen till den ena vävstolen.
Alltid något!
 
Nä, som det ser ut nu så blir det tippen på Humboberget dom får
ta hand om vävstolarna.
 
Hasse stackarn har blivit sämre i sin förkylning.
Han har en jävla huvudvärk....ont i kroppen....och febrig.
Han har mest vilat.
Usch, ingen vidare start på semestern.
Så åt honom att han skulle sjukskriva sig eftersom han ÄR sjuk.
Onödigt att "slösa" på semesterdagar.....för dom är ju till för något annat
än att vara sjuk på.
 
Snart börjar Allsång på Skansen.
Funderar om jag skulle titta på det....men jag är inte säker.
Det är egentligen inget program jag följer och måste se.....men har jag inget
bättre för mig så kan det hända ibland att jag tittar på det.
Sen Lasse Berghagen slutade är Allsången inte detsamma.......tycker jag.
Den har blivit sämre....enligt mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0