Dagens höjdpunkt.......

Dåligt väder = dåligt med ork, lust, energi, vilja och humör.
 
Jag fick inget av alla dessa "måsten" gjorda idag.
Vi alla har varit så trötta, sega och slöa idag.
Det har mest blivit att vi har tittat på tv:n.....surfat runt på internet....läst böcker....
och bara varit.....och vilat.
 
Mot kvällningen var jag iväg till Lotta och fick mig en timmes skön fotvård.
Det blev dagens höjdpunkt för min del.
 
Jag har tittat efter vad det kan tänkas bli för program/filmer på tv:n ikväll,
och jag hittade INGET som lockade mig....
Så jag frågade Mattias om han ville åka iväg och hyra en film till oss....och
det ville han. Så få se vad han hittar på för något?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0