Kvällsdopp i Storsand........

Satt igår kväll....länge och väl och försökte publicera detta inlägg....
men det ville sig inte.....grrrrr.
Så då får inlägget blir i dag....fastän det var igår.......
 
 
På förmiddagen målade Hasse och min pappa på huset.
Sen på eftermiddagen tvättade Hasse det sista på huset....ja, där det ska
målas med röd färg.
 
Idag fick vi trevlig och rolig post.....och sällsynt....och sånt man
blir så glad av.
 
 
 
 
Ett vykort från nära och kära.
Det är alltid lika roligt att få ett vykort med en hälsning på.
 
 
Idag har det varit varmt och soligt.
Så mot kvällningen åkte jag, Mattias och Johanna till Storsand för ett kvällsdopp.
Det var kallt....men kanske en aaaaaning varmare i vattnet idag är igår.
Jag visserligen så är det ju helt olika sjöar och då kan det ju vara olika på
hur varmt eller kallt det är i dom.
Idag lyckades även jag doppa ner huvudet under vattnet.
Och som vanligt så var Mattias längst i och badade och snorklade.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0