Matsalen som ett förvaringsställe.......

Ännu en dag när jag är jättetrött och jag har fått kämpa för att hålla mig vaken....suck.
Vet ej om det är "snarkapparaten" som spökar eller varför jag är så trött igen?
Men för säkerhets skull ska jag ringa hjälpmedelscentralen imorgon och
höra om dom kan titta på min apparat.....om det behövs göras något....om
något är "galet" med den?
 
Hasse har målat lite idag....det som var torrt efter gårdagens regnandet.
 
Själv har jag tittat lite på OS på förmiddagen, när det var gymnastik.
På eftermiddagen började jag att städa våran matsal, som har mer fungerat som någon
sorts förvaringsställe.....avlämpningsställe.
Det var en heeel del att plocka och sortera med.
Nu gäller det att var och en i familjen att ta undan sina högar med saker och ting. sen
kan jag fortsätta med städningen där inne.
 
Mot kvällningen var jag och Hasse förbi hos brorsan och dom en stund.
Dom kom hem från Orsa igår.
 
Johanna är hos en kompis och Mattias har flera stycken grabbar här.
Tur som är så är dom ute och härjar...,.och det hörs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0