Sågverk........

Hittills har denna första semestervecka varit konstig på många sätt och vis.
Mest för att det har inte känts som om jag har semester.....
 
Till exempel så är jag tröttare nu än första dagen på semestern.
I två nätter nu har jag knappt sovit något för att vi har haft ett gammalt,rostigt och slött
sågverk inne i sovrummet.....nej, förresten....det var nog milt sagt.....det har
låtit mycket VÄRRE än så!!!!
 
Hasse som är förkyld har snarkat högt och hela tiden på nätterna.
Och stackarn kan ju inte ro för det.....men det är ju så irriterande, störande
och jobbigt att ligga och lyssna till det.....och det är ta mej fan omöjligt att sova då.
 
Före ottan i morse gick jag ner i soffan för att sova, men det gick inte.....för våran soffa är
inte skön att sova i.....tycker jag i alla fall.
 
Så idag blir det inte så mycket annat än att försöka hålla sig vaken....som det
känns nu i alla fall. Ögonen är svullna av sömnbrist....och tunga som bly.
 
Idag har mina kids vänt på dygnet....hittills.
Dom har vaknat i normal tid på morgonen.....inte för att dom var pigga....utan
för att dom hade olika saker dom skulle göra.
Så jag gissar att dom är trötta dom med idag.......
 
Johanna har varit på promenad med sin pappa och just nu är hon på körskolan och
övningskör.....för att repetera sig lite inför kommande uppkörningen.
 
Mattias blev tillfrågad igår om han ville följa med brorsan och dom till Falun idag.
Dom skulle till något "Bus och Lekland".
Och det ville Mattias!
Få se vad han tyckte om det?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0