"Snarkisen"........

När jag vaknade i morse, kände jag mig inte ett dugg utvilad.
Med andra ord: ännu en dag med en enorm trötthet.
 
Hasse fick lov att följa med mig och köra till Borlänge.
Jag vågade inte köra själv pga av min trötthet.
 
På hjälpmedelscentralen hittade dom inga större fel på "snarkisen".
Dom tyckte det såg bra ut.
Några mindre justeringar gjorde dom ändå.
 
Så, enligt minneskortet i "snarkisen" så kan det inte vara den som
orsakar min trötthet....som dom kunde se på hjälpmedelscentralen.
Jag hade hoppats att det var så enkelt som att det var "snarkisens" fel....men inte.
 
Ja, ja....jag får väl se om det är något tillfälligt bara eller vad?
 
När vi kom hem från Borlänge började Hasse och farsan att måla.
Men dom fick göra ett avbrott när ösregnet och åskan kom.
Men sen senare på eftermiddagen kunde dom fortsätta igen, och nu är gaveln målad
och ställningen är nerriven.
 
Själv har jag försökt att sova lite, men det gick sisso där.
Jag har mest varit hemma nu på eftermiddagen.
Jag var iväg till Apoteket och kan ni tänka er, det var ingen folk där inne!
Jag fick betjäning på en gång!
DET händer inte ofta!!!!
 
På eftermiddagen cyklade Mattias till Risingsbo och badade med några kompisar.
Johanna hade en körlektion inbokad nu på eftermiddagen.....det är den näst sista före
självaste uppkörningen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0