Sommarmat och vaniljbullar.......

Idag var det lugnt på jobbet....ja, då tänker jag på ljud och rörelse.
Det märks att semestertiderna har börjat....många som har semester från
denna veckan.....men den största explosionen blir nästa vecka....då år det flesta
går på semester....så även jag.
 
Jobbmässigt var det inte lugnt....jag hade mycket att göra....och hade fullt
upp hela tiden.
 
När jag slutade jobbet kände jag inte för någon varm mat till lunchen idag.
Så då stannade jag till vid Ica, här hemma, och gick in och köpte mig en sallad
från salladsbaren....till mig själv....(vågade inte köpa sallad åt det andra i familjen....för vet ej
riktigt vad dom tycker om).......och till de andra i familjen köpte jag
rostbiff och potatissallad.
Så idag blev det riktig "sommarmat" till lunchen.
 
Tidigare idag, på eftermiddagen, var min mamma förbi här.
Hon hade bakat vaniljbullar idag och ville dela med sig av dom....så vi fick en stor
påse med nybakade vaniljbullar.....hon är så snäll och gullig som tänker på oss.
Jag har smakat på bullarna och dom var jättegoda!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0