Vill någon ha en vävstol?...........

Är det någon som vill ha och behöver en vävstol?????
 
I så fall har jag två stycken som ni kan få!
Det är bara att hämta dom!
 
Jag har visserligen aldrig haft dom uppmonterade, så jag har faktiskt ingen
aaaaning om dom är kompletta????
 
Den första vävstolen fick jag ta från ett pannrum i samma hus som jag gick
på vävning.....och dom trodde den skulle var komplett.
 
Den andra vävstolen har jag fått av en som inte längre hade plats för den.
Och den ska också vara komplett.....eftersom den förra ägaren hade
den uppmonterad och vävde i den.
 
Sen vet jag inte nå bredden på stolarna......
 
Hur som haver....känner ni för att ni vill ha stolarna, så hör av er.....antingen
lämna ni en kommentar här....eller så hör ni av er på något annat sätt.
 
Första, bästa får ta dom.....för jag vill bli av med dom snabbt.....annars åker
dom snart till tippen på Humboberget.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karina

Jag kommer gärna och tittar. Jag slår en signal.

Svar: Okej, låter bra!
jagjaana.blogg.se

2012-07-09 @ 18:27:34
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0