Lite piggare.......

Idag har jag varit lite piggare igen.
Jag har inte behövt varken sova eller vila under dagens lopp.

Jag var ju till läkaren på jourtid = sitta och vänta i evigheter....ca 45 min.
Väntrummet var så gott som fullt och alla satt knäpptysta.
Usch, sånt är jobbigt....tycker jag.

Eftersom Mattias hade skolavslutning fick han bestämma vad och vart
vi skulle äta idag.
Han ville äta hemma och på menyn ville han ha grillat kött och strips med beasås.
Så då blev det så....och gott var det!

Senare på eftermiddagen tänkte jag hälsa på brorsan och dom....men då
var dom precis på väg. Så då var jag hem till Anette och Henke istället....
och fick mig en kaffetår med dopp.
När Johanna vara färdig på körskolan kom hon också hem till Anette och Henke.

Väl hemma igen satt vi ute i trädgården och njöt av det fina vädret.
Det blev även lite trädgårdsjobb utfört och alla här hemma var med och jobbade.

Just nu är Johanna och Hasse ute och övningkör.
Nu när Johanna går i körskolan så får vi inte höra något annat än om det.....allt från
körningarna....teorin....osv.....hahahhahaaa.
Johanna tycker det är jätteroligt att ta körkort....och det går jättebra för henne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0