Lugn förmiddag, men ändå inte......

Förmiddagen, hittills, har varit lugn....ja, lugn och lugn.
Ute är det ju värsta oväsen på alla dessa grävskopor och lastbilar som håller på med vägen.
Dom gräver så det durrar emellanåt i hela kåken.

Stackars, stackars Hasse!!!
Han har haft natt hela veckan och varje dag har dom hållt på här ute....från
tidigt morgon till sen eftermiddag.
Hasse har med andra ord inte fått så mycket god sömn.
Och han som brukar annars också ha problem med att sova ordentligt efter ett nattskift.

Själv har jag ägnat morgonen med att tvätta tvätt....eller ja, det är ju
tvättmaskinen som sköter själva tvättandes, men kläderna ska ju
i maskinen och sen ska dom hängas upp för tork.
Det där med att hänga upp kläderna är "värsta" biten för mig....jag har lite
problem med det.....eftersom jag inte får upp armarna som man ska...och
sen får jag ju ont i axlarna.
Så det kan bli lite som hur som haver, men upp kommer dom till sist i alla fall.

Johanna kom precis hem. Hon har varit hos en kompis sen igår kväll.
Kompisen ska åka till Tunisien idag, så då passade dom på att umgås ordentligt
och rejält innan avresan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0