Rita & Gissa och Memory........

När Nellie skulle hem, skjutsade jag och Hasse henne hem..
Vi blev med henne in till brorsan och Molly.
Lina jobbade.
 
Brorsan bjöd oss på kaffe med fika.
Sen spelade jag, Hasse och Molly "Hello Kitty Memory".
Molly vann båda gångerna....en av gångerna vann hon ärligt....ja, alltså....varken
jag eller Hasse lät henne vinna då.
Hon var jätteduktig på att komma ihåg.
 
Efter ett tag kom Nellie ner med spelet "Rita & Gissa" som vi alla sen spelade.
Det var roligt att spela....även om mitt lag (jag, Hasse och Molly) förlorade med ett poäng.
 
Till lunch idag blev det rester från gårdagens grillning.
Bekvämt och gott!
 
Johanna har jag inte sett än idag.
Hon har sovit över hos en kompis och är där fortfarande.
Gissar på att hon är trött och lite klen efter gårdagen.
 
Mattias däremot är hemma.
Han sitter framför datorn.
 
Själv är jag trött....jag tvingade mig själv att gå upp tidigt imorse, så att jag ska
somna tidigt ikväll....för imorgon ska jag börja jobba igen, på ½-tid.
Det känns väl så där......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0