Sjukgymnasten.....

Jag har nyss kommit hem från sjukgymnasten.
Jag vet inte om jag blev något klokare....och tror inte sjukgymnasten blev det heller.
 
Men sjukgymnasten tror att det kan vara axeln och nacken som spökar,,,,men
inte riktigt på vilket vis.
För att komma fram till något så tejpade han min vänstra axel idag.
Tejpet ska sitta där i 2-3 dagar om allt känns okej....men om det blir att
göra mer ont så ska jag ta bort tejpen på en gång.
Och beroende på hur jag reagerar på tejpen så kan han gå vidare med att söka efter
orsaken/felet....så att säga.
 
Jag var i alla fall väldigt inflammerad i axlarna.
Ett tag pratade sjukgymnasten om plåster eller kräm för inflammationen, men
mer än så blev det inte sagt.
 
Men jag ska tillbaka till sjukgymnasten på måndag så få se om han säger
något mer om inflammationen???
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0