Jag har en teori.......

Imorse kom jag på en teori om varför jag är så förbannat trött...
mer än vanligt....varför jag har huvudvärk.....och varför jag mår sämre.

Penicillinet!!!!

I bipacksedeln står det ju att man kan bli trött av att äta penicilllin....
där står det även att man kan få huvudvärk.....och där står det även att
penicillinet kan göra så att andra mediciner (som man tar) får en sämre verkan.

Vet ju ej om fallet är så, men jag tror det....och då kan det
ju bara bli bättre snart....ja, typ någon dag efter det att jag tar sista pillret.

Jag äter ju tre stora penicillinpiller dagligen....så då kanske det inte
är konstigt så om man får vissa biverkningar????

Hur jag ska orka ta mig till jobbet imorgon, vet jag inte?....det blir nog tufft.

Våran partypingla, Johanna, kom hem kl. 07.00 imorse.
Hon hade varit på efterfest tills det att hon kom hem.
Hon ligger fortfarande och sover.....

Morsan och farsan var förbi här en vända och kollade av läget med oss.

Ingen av oss i familjen har varit sugna på att gå ut idag eller göra något speciellt.....
varför Mattias har valt att bara vara hemma vet jag inte, men både jag och Hasse
är trötta och orkeslösa..... och därför slöar vi bara idag.

Ikväll är det ju Big Brother finalen.
Jag skulle verkligen vilja se den, men den håller på tills kl. 22.55.
Det blir alldeles för sent för mig....om jag ska ha en chans att
orka kliva upp kl. 05.00 - 05.30 för att sen åka och jobba.
Nä, det får nog bli reprisen imorgon......




Kommentarer
Postat av: mia

Hoppas du blir ok före sommarvärmen kommer!! Jobbigt att vara "dålig" när det är varmt.

2012-06-04 @ 11:31:01
Postat av: Jaana

Mia: Tack! :)

Ja, jag hoppas verkligen att det vänder nu för mig...för nu räcker det!!!



Kram!

2012-06-04 @ 20:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0