"Våran Hasse"........

Är trött idag med....men det positiva är att jag känner mig inte
riktigt som en urvriden disktrasa.....jag har liiiiite energi och lust idag.
 
Visserligen har jag bara varit hemma hela dagen hittills.
Men för ett litet tag sen duschade jag och jag tänkte jag skulle göra något.
Men som det ser ut nu så blir det att skjutsa Johanna till Borlänge, så hon kan
gå på Peace & Love festivalen och se Rihanna inatt.
Det går inga bussar till Borlänge, som passar Johannas tidsplaner.
 
Egentligen är jag för trött för att sitta och åka till Borlänge, fram- och tillbaka.
Men, men....jag gör det ändå.....för det vore ju jävligt synd om Johanna
skulle missa kvällens och nattens uppträdanden.....och självaste superstjärnan Rihanna.
 
Sen inatt har Hasse lovat att hämta henne.
Johanna har en jävla tur som har "en Hasse" som ställer upp så himla mycket.
Ja, vi alla i familjen har en jävla tur som har "våran Hasse".
 
På tal om Hasse, så är han ute och glider på sin motorcykel.
Han åkte redan i förmiddags och är fortfarande på glid.
Han skulle åka med några andra "gubbar".
 
Tidigare på eftermiddagen, när Hasse ringde hem, så var dom i Nora.
Där har jag aldrig varit....inte Hasse heller, förrens idag.
Men enligt Hasse så var det fint i Nora, och han tyckte att vi skulle åka dit någon gång.
Så det blir säkert en tripp dit i sommarn....kanske på semestern?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0