"Wild Hogs"..........

 
 
 
På eftermiddagen kom min mamma och hälsade på.
 
Hasse och hans bror, Lars, har hållt på med båten på eftermiddagen.
Dom har bytt ut något vid motorn???
När dom hade kaffepaus ute i trädgården gjorde jag dom sällskap.
 
Mot kvällningen var jag och Mattias hem till brorsan och dom.
Där blev det också kaffe ute i trädgården.
Johanna kom också dit efter det att hon var färdig vid körskolan.
 
Trots att det har blåst idag så har det varit helt okej väder....varken för
varmt eller för kallt....enligt mig.
 
 
 
 
Nu ikväll tittade jag på filmen "Wild Hogs" som gick på TV4.
Trots att den filmen har några år på nacken så har jag inte sett den förut.
Den var bra och rolig.
Har inte ni heller sett den än, så gör det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0