Årets första fjäril........

Idag på jobbet såg jag årets första fjäril.
Det såg ut att vara en nässelfjäril.
I vanliga fall brukar det ju vara en citronfjäril som man ser först på våren....

På eftermiddagen var jag iväg på ett möte som höll på i nästan en timme.

Idag fyller ju min mamma år och vi hade tänkt oss att vi skulle hinna
förbi hemma hos henne.....men så blev det inte nu.
Utan det får bli imorgon eller någon annan dag..... när det passar bättre med tider och sånt.

Om en timme ska jag sätta mig framför tv:n och kolla på reprisen
på gårdagens Big Brother.

Klockan 21.00 ska jag sitta framför tv:n igen och då ska jag kolla på dagens
avsnitt av Desperata hemmafruarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0