Chokladig och god........

Då har man varit till jobbet och kämpat ännu en dag.
Jag hade mycket att göra....puuuh.
Och allt blev bara jobbigare ju mer värken tilltog....suck.

Mailade "min" sjukgymnast idag om att den där jävla kortisonspurtan inte
har gjort någon verkan än. Bad honom även att prata med "min" läkare om detta.
Få se om jag får något svar och/eller mer hjälp????

När jag kom hem från jobbet blev det min obligatoriska
"soff-sittar-sovar-läge".

Senare på eftermiddagen var jag förbi hemma hos Anette och Henke.
Anette sms:ade mig i morse och tyckte att jag skulle komma förbi på kaffe,
för hon hade bakat en sån god kaka.
Och kakan var chokladig och god!

Just nu är "grabbarna" i detta hus iväg till frissan för att bli fina i håret....hoppas jag.
Med Mattias är det lite si och så.....för han vill gärna ha lite längre hår....och det vill
inte mamma.....för han har sån hårväxt och tjockt hår....som sin mamma.....så
hans frisyr växer bort så fort.....och sen blir det ingen frisyr alls.....så att säga.

Snart ska jag sätta mig i soffan igen för att titta på "skandalprogrammet"
Big Brother.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0