Efter läkarbesöket.......

När jag kom hem från läkarbesöket idag var jag helt slut.
Så jag satte mig på soffan och kollade på reprisen av "Antikrundan".
Jag hann se hela programmet innan jag somnade och sov läääänge.

Jag har ont i axeln och armen.... och den känns stel och spänd.
Men det skulle ta ca 3 dagar innan man märkte någon skillnad.

Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att kortisonsprutan hjälper.
Åååh, vad skönt om man äntligen slipper värken ett tag.
Herregud, jag vet knappt hur det känns......att vara smärtfri.

Johanna är fortfarande krasslig.
Hon har jätteont i halsen.
Jag har varit ner på Konsum och köpt glass åt henne.
Det bedövar ju lite när man har halsont.

Mattias är hos en kompis och dom ska LAN:a natten lång.

Hasse hämtade jag för ett tag sen.
Han har varit och jobbat och han blev sugen på pizza, så vi var till Elan
och hämtade en pizza och en kebabsallad.

Snart ska jag gå ner och sjunka ner i soffan och titta på "Skavlan".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0