Fredag......

Är hemma från jobbet idag med.
Min mage vill verkligen inte samarbeta med mig.....suck.

Sitter här vid datorn och hör det smattrande ljudet av takdropp.....
och Hasses snarkningar.
Hasse har jobbat natt så han sover nog i några timmar till.

Annars är jag "själv" hemma.
Mattias är i skolan och Johanna är på sin praktik.

Jag är jättetrött....och matt.
Säkert för att jag mest har levt på fil i några dagar nu.....och ibland
har jag tagit vitt bröd.....och idag har jag ätit en banan också.
Till lunch tänker jag äta mat....lite försiktigt....och hoppas att det går bra.




Kommentarer
Postat av: Karina



Usch då, hoppas din mage blir bättre!



Ni verkar ha haft mysigt på er kryssning, skönt att komma iväg och göra något helt annat.



Jag känner dock själv att ju äldre jag blir ju mer hemtam blir jag. Jag skulle aldrig kuna sitta i en solstol i Spanien veckor i sträck, jag tivs bäst hemma. Även om det är mitt i vintern! Är jag konstig? :-)

2012-03-09 @ 14:02:54
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Nä, du är inte konstig!

Jag trivs också bäst hemma....nuförtiden.



Men visst, ibland kan det vara skönt med lite miljöombyte och göra något annat än det "vardagliga".



Och jag skulle heller inte klara av att ligga på en solstol i veckor....nä, då trivs jag bättre i vattnet :)



Kram!

2012-03-09 @ 17:30:17
Postat av: Karina



Samma här! :-)

2012-03-10 @ 14:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0