Gjort min egna sallad på Ica.......

Äntligen fredag!

Igår tänkte jag att jag skulle ha tagit ledigt idag, för att kunna
göra något här hemma.....så länge axel/armen håller.
Men så blev det inte, och det ångrar jag nu.
För jag har så jävla ont i axeln/armen nu, efter att jag har varit och jobbat.
Så idag får jag inte ett piss gjort här hemma.....suck.

Efter jobbet åkte jag till Ica, här på byn.
Dom har ju fått en salladsbuffé.....där det finns massor av gott att
välja och plocka av.... till en god sallad.
Jag tog massor av olika sorters grönsaker, vanlig ost och fetasost, keso,
kycklingspettar och kräftstjärtar.....sen var min bytta full.
Så det blev en massa gott kvar att välja mellan till nästa gång......




Kommentarer
Postat av: mia

Jag tycker också att ica har ett bra lunchalternativ genom salladsbaren!!

2012-03-16 @ 19:56:18
Postat av: Jaana

Mia: Ja, jag kommer då att handla fler gånger sallad på Ica....för det var så gott, fräscht och mycket att välja på.



Kram!

2012-03-17 @ 13:19:28
Postat av: Anonym

Plocksallad finns ju på Ica vid ditt jobb också.

2012-03-18 @ 23:45:25
Postat av: Jaana

Ja, det vet jag. Men jag har inte varit in där och handlat sallad än. Men många på jobbet brukar slinka in där och handla sig en sallad till lunch.



Kram!

2012-03-19 @ 19:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0