Hos sjukgymnasten.......

Idag är det lika soligt ute som igår,
Men idag är det inte lika varmt, eftersom det blåser kalla vindar....och
det tar i ordentligt emellanåt.

Jag har varit och jobbat mina fyra timmar.

Klockan 13.00 hade jag en tid hos sjukgymnasten.
Han kom fram till att jag hade en väldigt, väldigt inflammerad vänster
axel och nyckelbensled.....och att det inte var nå konstigt att jag hade
så ont och problem med den.
Han skulle höra med läkaren (nästa vecka) om jag ska äta
antiinflammatorisk medicin...

Sen fick jag även några övningar som jag ska göra hemma.
Bassängträningen ska jag hoppa över för tillfället.....ja, som jag tolkade det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0