John Blund......

Inatt har jag sovit ännu mindre och sämre än vad jag gör normalt.
Så imorse när väckarklockan ringde kändes det som om John Blund hade
tömt hela sitt förråd med sand i mina ögon.

Jag kände att det aldrig skulle gå att åka och jobba i det tillståndet jag var i.
Så i stället för att jobba förmiddag, gjorde jag idag ett "eftermiddagsskift".
Så då fick jag fortsätta att sova ett tag till.....

På jobbet hade jag mer än fullt upp och jag hann inte jobba undan
det som fanns att göra.

Idag har vi ju haft och har fortfarande toppen väder.
När jag åkte hem från jobbet, vid 16-tiden, visade bilens termometer på +16 grader.
Och jag såg även "nya" vårtecken idag, efter vägen hem.
Jag mötte två motorcyklister.

När jag kom hem var det bara Johanna som var hemma.
Hasse är på jobbet tills klockan 21.00.
Mattias har jag inte sett än..... han är ute någonstans.

Min mamma har varit förbi här på en snabb visit.

Snart ska jag sätta mig framför tv:n och titta på programmet som dom flesta
har en åsikt om.....oavsett om dom tittar på det eller inte: Big Brother.




Kommentarer
Postat av: Karina

Ja, det finns de som säger att de aaaaldrig skulle titta på Big Brother. Sen kan de plötsligt namnen på deltagana och vem som limmar på vem... :-)

2012-03-22 @ 15:31:09
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Oooo ja....sånna finns det :)



Kram!

2012-03-22 @ 19:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0