Lugn finalkväll här hemma.......

Hasses och min kväll ser ut att bli lugn, för båda kidsen ska bort och roa sig
med sitt.

Johanna är på fest hos en kompis.
Sen senare skulle dom åka upp till stan och gå på krogen.

Mattias är i startgroparna just nu och ska iväg till en kompis och LAN:a
hela natten lång.

Jag och Hasse ska titta på Melodifestivalen och till det har vi lite snacks.
Hasse frågade mig tidigare idag vilken jag trodde skulle vinna finalen.
Svarade honom att det är svårt att tippa.....för om både Torsten Flinck och
Björn Ranelid lyckades komma till själva finalen, så kan vem som helst vinna.

Ang. Björn Ranelids låt.....kan jag väl erkänna att jag tycker faktiskt att själva
musiken är bra....alltså bara den rena musiken.
Och visst, ju fler gånger man har lyssnat på låten så är den ju mindre "hemsk"
och pinsam för var gång.
Ja, jag tror faktiskt att den låten kommer att bli populär på dansgolven....och
det just för att musiken är bra.

Värre är det med Torstens låt.....enligt mig då.
Men det skulle inte förvåna om den blir en riktig "radio-plåga"......

Ja, ja....smaken är ju som baken: Delad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0