Magen är paj fortfarande........

Igår när vi kom hem från kryssningen var vi alla jättetrötta.
Ingen orkade göra något speciellt.

Idag har vi också varit lite för trötta.
Jag har varit ledig från jobbet. Jag tog en extra dag ledigt för jag vet
hur trött man kan vara efter en kryssning....även om man inte
dricker en endaste droppe alkohol.

Tur var väl att jag var ledig eftersom min mage är fortfarande paj.
Jag får ingen riktig ordning på den....än.

Idag hade jag frissa tid.
Först tänkte jag skippa tiden pga min mage.
Men eftersom håret var så långt redan och jag inte visste när jag skulle
få en ny tid, så chansade jag och åkte till frissan.
Det fick bära eller brista.
Och det bar....puuuuh....i alla fall den tiden jag var där.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0