Migrän.....chokladkaka.....Big Brother......

Mattias är lite dålig.
Han har spytt och har ont i huvudet.
Vi vet inte riktigt varför han spydde.....antingen var det en reaktion på
maten han åt precis strax före.....eller så har han migrän.
Just nu tror jag på det sista....migrän.

På eftermiddagen var jag och Hasse hem till Anette och Henke.
Där blev vi bjudna på hembakad chokladkaka (Anette hade bakat) med
vispad grädde och smulad After Eight på.
Mmmm....den var jättegod och chokladig!

Om jag orkar så ska jag titta på kvällens "Big Brother Live".
Ja, jag vet....det är helt galet i år.....de flesta deltagarna verkar inte ha
några spärrar alls i sig..... dom är helt "galna"...... det är mycket hågel
hit och dit och med vem som helst.....
Men har man väl börjat kolla på det, så blir det att man vill se fortsättningen....
Konstigt egentligen..... eftersom man ibland kan tycka att det är
helt värdelöst och man sitter och vet inte om man ska skämmas eller inte....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0